Вторник
17.07.2018
22:30
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Комунальний заклад дошкільної освіти "Сонечко" Оріхівської міської ради
 
Головна Реєстрація Вхід
"Калинка" »
Меню сайту

Категорії розділу
Досвіди роботи [0]
Авторські розробки [0]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 4

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

ГРУПА "КАЛИНКА"

Картинки по запросу емблеми груп днз калинкаМи -  маленькі українці,

Живемо ми у "Калинці".

Наша група краща в світі,

В нашій групі дружні діти,

І веселі, і кмітливі,

І розумні, і мрійливі.

Все про все ми хочем знати,

Щоб на радість всім зростати.

 

Групу відвідує 15 дітей. 

У групі "Калинонька" вихователі підтримують у дітей позитивний емоційний стан протягом дня, забезпечуючи для цього спокійну обстановку в групі, достатню кількість іграшок, приділяючи увагу кожному. Вони виховують у дітей позитивне ставлення до всіх режимних процесів.

"Виховуємо не взагалі, а кожну конкретну дитину з урахуванням індивідуальних якостей її особистості. Озброюємо батьків психолого-педагогічними знаннями".     

                                          РОЗКЛАД ЗАНЯТЬ

Понеділок

1.Художньо-мовленнєва діяльність

2.Фізична культура

Вівторок

1. Музичне

2. Малювання

Середа

1.Ознайомлення з довкіллям і розвиток мовлення

2.Сенсорика

3.Фізкультура на свіжому повітрі

Четвер

1.Фізкультура

2. Ліплення/аплікація

Пятниця

1.Музичне

2.Конструювання

 

Вихователь: Чучко Лариса Василівна. 

Кредо: Допомогти кожній дитині знайти самого себе – це велика майстерність     вихователя.

Візитна карточка: народилася 16.02.1967 р., молодший спеціаліст;  ,  педагогічний клас при Оріхівській середній школі № 1, 1985 рік, вихователь дитячого садка.

Освіта : середня спеціальна. Курсова перепідготовка - 21.10.2013р - 01.11.2013р, комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради, за фахом «Вихователі ДНЗ», свідоцтво 12 СПК № 204050.

Моє педагогічне есе.  Працюю в дитячому закладі, тому що люблю і поважаю дітей, хочу бачити їх здоровими та щасливими. Основним в роботі вважаю:диференційований підхід до вихованців, сприяння розвитку фізичної, соціально-моральної, емоційно-ціннісної сфер особистості; створення позитивного  мікроклімату в дитячому колективі та встановлення емоційного контакту і довірливих відносин між дітьми.

Пріоритетний напрям педагогічної діяльності: тривалий час займаюся поглибленим  вивченням та опрацюванням проблеми: «Методика формування зв’язного мовлення у дітей дошкільного віку», впроваджую найрізноманітніші види мовленнєвої  діяльності,  наповнюю життєдіяльність дітей сюжетно-рольовими, творчими, дидактичними  театральними іграми, проблемними ситуаціями, вправами на розвиток  зв’язного мовлення, збагачення словникового запасу. Виготовила багато наочного матеріалу, навчальних  посібників, атрибутів для організації ігрової мовленнєвої діяльності дітей.

Методична робота: постійно працюю над підвищенням свого професійного рівня шляхом самоосвіти, у встановлені терміни відвідую курси підвищення кваліфікації, постійно приймаю участь  у масових внутрішньо садківських та районних  заходах: конкурсах (по співпраці з батьками, нетрадиційне заняття,оздоровчі технології) виставках, педагогічних радах;  член творчої групи вихователів дошкільного закладу.

Вихователь: Поберейко Людмила Михайлівна

Поберейко Людмила Михайлівна народитлася 07.02.1971 року, в 1996 році закінчила Бердянський державний педагогічний інститут ім. П.Д.Осипенко та отримала спеціальність: викладач дошкільної педагогіки та психології, вихователь. Стаж педагогічної роботи складає 27 років. Спеціаліст вищої категорії, учасник методичного об'єднання вихователів старшого віку, очолюівала районне методичне обєднання вихователів з фізкультури, ділилася досвідом роботи по впровадженню іднй М.Єфименка з фізичного виховання дітей та досвідом роботи з підготовки руки до письма.

Життєве кредо: Цінуй те, що маєш, але не зупиняйся на досігнутому.

Педагогічне есе. Чому я стала вихователем? На мій погляд, це дуже цікава і потрібна професія. Я зрозуміла, що з дітьми мені буде цікавіше працювати. Бути вихователем важко і відповідально, так як потрібні не лише знання, досвід, а і велике терпіння, постйно знаходиться в творчому пошуку, вносити в роботу щось нове. А головне - це любов до дітей. Вихователь з ражістю віддає своє серце дітям і не уявляє свого життя без цього. Професія вихователя - це життя. Вихователь готовий кожен день приносити дітям радість і тепло, і заповнювати дитячі сердечка любовю, а в душі сіять тільки добро. Вища нагорода - це любов дітей.

Пріорітетний напрям педагогічної діяльності. Основою організації виховного процесу з дітьми раннього віку мають бути індивідуальні та колективні форми роботи у вигляді гри, а також застосування різних видів продуктивної діяльності. Характерною ознакою якої є відповідні практичні дії самої дитини. Оскільки ж необхідною передумовою будь-якої діяльності є сенсорний розвиток, то розвиваючи сенсорні пізнавальні процес - відчуття і сприймання, педагог повинен допомогти дитині набути досвід орієнтації в навколишньому світі, у різноманітних проявів його обєктів та явищ. Тобто, на основі розвитку сприймання, дитина вчитиметься орієнтуватися у формах і величинах предметів, у кольорах, просторових розміщеннях, кількостях, запахах, смаках, звуках і т.д. Цей сенсорний досвід - необхідна умлва її загального розвитку.

Помічник вихователя: Педченко Ольга Іванівна

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Июль 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Друзі сайту