Среда
21.11.2018
21:57
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Комунальний заклад дошкільної освіти "Сонечко" Оріхівської міської ради
 
Головна Реєстрація Вхід
Річний звіт 2017 »
Меню сайту

Категорії розділу
Досвіди роботи [0]
Авторські розробки [0]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 4

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

1. Загальні відомості про навчальний заклад:

Дошкільний навчальний заклад розрахований на 200 місць, в наявності 2 музичні та фізкультурні зали.

Заклад дошкільної освіти функціонує у відповідності із Конституцією України, Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Статутом закладу.

Метою роботи колективу є забезпечення цілісного розвитку дитини, розвиток її творчої спрямованості, розкриття потенційних можливостей при збережені дитячої субкультури та визнанні унікальності ролі дошкільного дитинства в становленні особистості. Колектив дошкільного навчального закладу втілює в життя державну політику в галузі освіти.

Управлінська діяльність адміністрації спрямована на забезпечення гарантованого права громадян України на отримання дітьми дошкільної освіти. 

Згідно річного плану роботи на 2017/2018 навчальний рік колективом та адміністрацією ДНЗ проводилася наступна робота:

• у вересні місяці здійснено облік дітей пільгового контингенту;

• своєчасно здійснювався облік даних про дітей-сиріт, неблагополучних сімей, діти яких відвідують дошкільний навчальний заклад;

• здійснено облік дітей пільгового контингенту: дітей пільгового контингенту (1 раз на рік); дітей знов прибулих (один раз на рік);

• активізовано просвітницьку роботу з роз'яснення прав сімей пільгового контингенту: надання консультативної допомоги батькам та особам, що їх замінюють щодо правильності оформлення документів; допомога в роботі педагогічного персоналу щодо виявлення сімей, які потребують матеріальної підтримки;

2. Матеріально-технічна база навчального закладу:

Будівлі дошкільного навчального закладу, територія і розташовані на ній приміщення відповідають Санітарним правилам із устрою та утримання дитячих дошкільних закладів № 3231-85, Державним будівельним нормам України (ДБН В.2.2-4-97) та утримуються в належному стані. Кожна група має окремий ігровий майданчик із зеленими насадженнями, павільйон та ігрове обладнання. Будівля ДНЗ огороджена парканом, на території розташовані клумби, газони, висаджено дерева та кущі. У належному стані знаходяться ігрові майданчики. Господарський майданчик утримується в задовільному стані, в наявності промарковані контейнери для збирання сміття. Павільйони відремонтовані, в 3-х павільйонах замінено підлогу, у всіх павільйонах в наявності дерев'яні лави.

За останні три роки , завдяки батькам , поновлені пісочниці на групових майданчиках, також з’явилися малі ігрові споруди , пофарбовані в яскраві кольори, надійно закріплені, встановлено дитячі столи та лави. Два рази на рік все ігрове обладнання майданчиків випробовується на міцність, що фіксується актами. На території дошкільного навчального закладу розташовані допоміжні споруди, які також утримуються в належному стані та мають естетичний вигляд. Дошкільний навчальний заклад розміщується у 2 двоповерхових спорудах, де дотримується принцип ізоляції груп одна від одної, групові приміщення для дітей раннього віку розташовані на першому поверсі Матеріальна база дошкільного закладу у задовільному стані.

Приміщення дошкільного закладу, групові кімнати мають естетичний вигляд, систематично проводяться поточні ремонти, упорядковуються допоміжні приміщення. За результатами аналізу забезпечення навчально-наочними посібниками та іграшками у 2016-2017 навчальному році педагоги дошкільного навчального закладу були забезпечені навчально-наочними посібниками та іграшками відповідно до Типового переліку на 73 %.

Створюючи розвивальний простір для дітей педагогічні працівники дотримуються наступних принципів: безпечність; урахування закономірностей розвитку дітей; раціональність; динамічність; активність; комфортність кожної дитини; позитивно-емоційне навантаження. Під час створення розвивального простору особлива увага звертається на якість матеріалів, з яких виготовлено обладнання, іграшки тощо та їх відповідність санітарно-гігієнічним нормам. Також вихователями враховуються психологічні закономірності розвитку дітей дошкільного віку, їх індивідуальні особливості, а також особистий життєвий досвід. Розвивальний простір максимально задовольняє потреби кожної дитини, він наповнений різноманітними атрибутами, які зацікавлюють кожну дитину. У групових приміщеннях передбачено місце для створення постійних і змінних осередків (центрів), де діти самостійно чи невеликими групами за власним бажанням займаються різними видами діяльності, не заважаючи один одному. Педагоги періодично змінюють матеріальне наповнення групової кімнати, враховуючи інтереси, потреби, настрій дітей, освітні завдання тощо. У закладі створено умови для безпечного проведення навчально-виховного процесу та праці співробітників. У наявності вся нормативна база з охорони праці та пожежної безпеки. Необхідна ділова документація ведеться відповідно до вимог «Положення про навчання та інструктаж з охорони праці», все обладнання знаходиться у задовільному стані. Санітарний стан приміщення ДНЗ задовільний. Ігрові майданчики утримуються в чистоті і порядку.

Вихователі груп, двірник та завгосп Литвин С.В,старша медсестра Павленко Т.І. завжди дбають про безпеку дітей: обстежують територію, місця для прогулянок дітей на виявлення небезпечних речей, оглядають підлогу, східці, віконні рами тощо.

Санітарний режим прибирання та провітрювання контролюється сестрою медичною старшою Павленко Т.І., Пелешко Г.І. Робочі місця протягом року відповідали санітарно – гігієнічним нормам, вимогам техніки безпеки, охорони праці. Спецодягом забезпечені всі категорії обслуговуючого персоналу. Виконуючи завдання, намічені у річному плані, педагогічний колектив закладу намагався створити найсприятливіші умови для успішного розвитку, навчання та виховання дітей в ДНЗ. Незважаючи на труднощі сьогодення, колектив зберіг те, що було придбано раніше, а також поповнив базу дошкільного закладу новими посібниками, дидактичними іграми, науковою, методичною та художньою літературою..

В кожній віковій групі створене розвивальне середовище і максимальні умови для перебування дітей та їх психологічного комфорту.

Завдяки спільній праці співробітників та батьків у дошкільному закладі протягом 2015-2017 року були проведені такі ремонтні роботи та придбано наступні матеріальні цінності:

- встановлено нові балконні двері в групах корпусу №2;

- здійснено частковий ремонт покрівлі закладу;

- проведено ремонт спальної кімнати групи «Сонечко» , «Веселий вулик» та групової кімнати в групі «Колосок»;

- замінено135 вікон на пластикові, що становить 85% від загальної кількості вікон ДНЗ ;

- проведено капітальний ремонт системи водопостачання та водовідведення на корпусі №2 з заміною всієї сантехніки та кранів, які знову потребують заміни;

- проведено поточний ремонт кабінетів музичних керівників та інструктора з фізкультури;

-здійснено біжучий ремонт прийомних кімнат в групах «Сонечко» , «Дзвіночки», «Веселка» , «Рукавичка»;

- придбано ігрові меблі в групи; 

- придбано морозильну камеру в коморута холодильник на харчоблок;

-придбано 2 пральні машини-автомати на пральню;

- придбано штори та штучні прикраси для оформлення інтер’єру музичних залів на кожну пору року ;

-гардини для групових кімнат груп ;

- придбано килимові покриття в приймальні кімнати «Дзвіночки», «Веселий вулик», «Калинонька», «Сонечко», «Журавлики», «Краплинка», «Рукавичка», «Веселка»;

- придбано дитячі ліжка в групи «Калинонька», частково в групу «Сонечко» за рахунок міської ради та «Веселий вулик» за рахунок спонсора Залуніна А.М.;

- придбано дитячі шафи для роздягання за допомогою батьків та спонсора Мороза С.А.

- за рахунок міської ради придбано 210 комплектів постільної білизни та каструлі та відра для харчоблоку

Пріоритетними напрямами у сфері матеріально-технічного забезпечення освітньої діяльності залишається ремонт спортивних залів , обладнання і оснащення педагогічного процесу, медичної та фізкультурно-оздоровчої бази. Адміністрацією ДНЗ організована робота зі зверненнями громадян: щорічно видається наказ «Про звернення громадян», затверджено графік особистого прийому громадян та місце де проводиться прийом, оформлена та ведеться відповідна документація (книга обліку особистого прийому громадян; книга реєстрацій пропозицій і скарг громадян

3. Робота з батьками та громадськістю у навчальному закладі:

В дошкільному навчальному закладі протягом року колектив працював у тісному контакті з батьками. Батьки вихованців брали участь у спільному з дітьми виготовленні поробок, малюнків до тематичних виставок протягом навчального року. Батьки залучались до педагогічного процесу, відвідували тематичні дні, підсумкові заняття, були активними учасниками ранків, свят і розваг, Днів здоров’я, брали активну участь в організації творчих виставок допомагали в зборі продуктових наборів для воїнів АТО.

Провідною формою роботи з батьками, яка характеризується значною педагогічною доцільністю є батьківські збори. Батьківські збори проводяться тричі на рік: у вересні, січні та травні. Протягом навчального року в усіх вікових групах пройшли батьківські збори згідно плану із запрошенням завідувача, сестри медичної старшої та практичного психолога. Вихователі систематично поповнювали матеріал в батьківських куточках, давали поради і рекомендації з питань виховання і навчання дітей, приділяли належну увагу поширенню знань з безпеки життєдіяльності.

Батьки разом з педагогами створювали належні умови для виховання і навчання дітей, поповнювали групи ігровим матеріалом, брали активну участь в ремонтах. Вихователі пропонували батькам методичну літературу, статті і публікації періодичних видань про сімейне виховання та розвиток особистості дитини. Проводилась профілактична, роз'яснювальна робота з усіма категоріями батьків з питань формування особистості, захисту прав і гідності дитини, з питань підготовки старших дошкільників до школи. Вихователі постійно спілкувались з батьками щодо індивідуального розвитку дітей.

Проведений аналіз виявив ряд проблем, які потребують вирішення, це:

• підвищення психолого-педагогічної культури батьків;

• індивідуальний підхід до роботи з сім’ями вихованців ДНЗ;

• урахування вікових особливостей батьків;

• всебічне вивчення багатоаспектної специфіки кожної сім’ї.

Вищезазначені недоліки вказують на недостатньо увагу вихователів до індивідуальної роботи з батьками, тому у наступному навчальному році планується розв’язати питання, що виникли під час аналізу робити з батьками шляхом використання у достатній мірі індивідуального підходу до роботи з родинами вихованців ,створення «Клубу для батьків», проведенням тренінгів, майстер класів,спільних заходів(розваг, спортивних свят).

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Ноябрь 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архів записів

Друзі сайту