Вторник
17.07.2018
22:27
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Комунальний заклад дошкільної освіти "Сонечко" Оріхівської міської ради
 
Головна Реєстрація Вхід
Сторінка вихователя-методиста »
Меню сайту

Категорії розділу
Досвіди роботи [0]
Авторські розробки [0]

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 4

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

 

       Для забезпечення системного підходу до реалізації завдань дошкільної освіти в ДНЗ функціонує методичний кабінет, який є науково-методичним осередком для педагогів та батьків .В кабінеті в наявності наочно-дидактичні посібники, наукова, навчально-методична література, дидактичні аудіо та відео матеріали, іграшки.

         Вихователі користуються сучасними науковими розробками , авторськими методиками, розробками занять, свят та розваг, матеріалами з досвіду роботи кращих педагогів,періодичними педагогічними виданнями.

      В роботі закладу систематично практикуються такі форми методичної роботи як педагогічні години, години роздумів та обговорення актуальних питань за статтями фахових видань, консультації з питань навчання та виховання дітей дошкільного віку. Практикуються і форми інтерактивної роботи з педагогами. Вихователі мають можливість обмінятися досвідом щодо використання надбань великих педагогів у роботі з дітьми дошкільного віку.    

Вихователь-методист ОКДНЗ "Сонечко":

Дейнега Ольга Олексіївна

    Кредо: «Я - Вчитель, Я - Шукач і Обдаровувач, 

                 Я - Любов і Відданість, Я Віра і Терпіння...

                  Вихователь і Вихованець...»

                                     Ш. О.Амонашвілі

 

     Візитна карточка: народилася 15.04.1957р.,закінчила Бердянський державний педагогічний інститут ім. П.Д. Осипенко, спеціальність: вчитель початкових класів.

     Основною метою своєї педагогічної діяльності я вважаю створення єдиного простору «сім’я – дитячий садок», в якому усім учасникам педагогічного процесу буде затишно, цікаво, безпечно, корисно.

 Мій девіз в роботі: «…Як пройшло дитинство, хто вів дитину за руку в дитячі роки, що ввійшло в розум і серце із навколишнього світу-від цього в вирішальному ступені залежить, якою б людиною стане  сьогоднішній малюк».

 

     Освіта:вища, спеціаліст, Бердянський державний педагогічний інститут ім. П.Д. Осипенко, Бердянський державний університет: вчитель початкових класів. Стаж педагогічної роботи - 38 років,курсову перепідготовку пройшла 07.05.2012 - 25.05.2012р., комунальний заклад «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради, посвідка №2805/1

 

     Моє педагогічне есе.«Виховання – це багатогранний процес постійного духовного збагачення та оновлення – і тих, хто виховується, і тих, хто виховує.» ( В. Сухомлинський)

     Хто такий сучасний вихователь? Насамперед, це людина, яка розуміє, любить і поважає особистість дитини, сприймає її такою, якою вона є, це добра і чуйна людина, яка багато знає, вміє, цікаво навчає. Сучасний вихователь – це фахівець, який сьогодні працює в системі дошкільної освіти, володіє педагогічними технологіями, що відповідають новим суспільним цілям та рівню розвитку науки про дитину. На мою думку вихователь мусить бути доброзичливим, відкритим у ставленні до вихованців і батьків, уміти налагодити співробітництво з усіма учасниками навчально-виховного процесу в повсякденному житті, оскільки побут дає найбільше можливостей для розвитку малят.

     Сучасний вихователь повинен мати знання з педагогіки, психології, основ безпеки життєдіяльності, надання першої допомоги, етики та естетики, змісту та принципів організації дошкільного виховання. Вихователь – невтомний дослідник і винахідник. Він вивчає кожну дитину як особистість, шукає індивідуальні підходи. Його головне завдання не просто дати дошкільникові певні знання, сформувати вміння і навички, а створити умови для всебічного розвитку його особистості, та надихнути на творчість, показати всі можливі шляхи взаємодії зі світом, допомогти знайти себе і своє місце в ньому.  Напевне , не випадково так розпорядилась доля і привела мене в дитячий садок.Тепер це мій будинок. В якому мене чекають, люблять,в який я поспішаю з цікавими ідеями, гарним настроєм.

 

     Пріоритетний напрям педагогічної діяльності:тривалий час займаюся поглибленим  вивченням та опрацюванням проблеми: «Компетентність дошкільника у мовленнєвій діяльності і при підготовці до школи», впроваджую найрізноманітніші види мовленнєвої діяльності,  наповнюю життєдіяльність дітей сюжетно-рольовими, творчими, дидактичними  іграми, проблемними ситуаціями, вправами на розвиток комунікативності, уваги, спостережливості,збагачення словникового запасу.


     Методична робота: Мої принципи роботи: Я не змушую, а пропоную або заохочую вихованця до певної діяльності. Співробітництво, а не контроль, налагоджування особистісного контакту з кожною дитиною визначальні для взаємин у колективі. Надаю дитині свободу вибору діяльності. Забезпечення постійного розвивального взаємозв’язку з навколишнім середовищем (людьми, речами, природним світом). Зосереджувати увагу передусім на процесі діяльності дитини, а вже потім - на її результатах. Розгортання природних здатностей дитини. Розвиток у неї цікавості до життя та бажання визначити своє місце в ньому.

     Щоб вчити і виховуватиінших, педагог повинен протягом усього життя вчитися і виховувати себе. Від нього вимагається глибоке й усебічне знання своєї справи на сучасному науковому рівні: уміти користуватися комп’ютерними  програмами; знати основні пошукові системи (google.com.ua, yandex.ru); уміти видобувати інформацію з інтернету та змінювати її за допомогою текстового та графічного редактора; - уміти користуватися електронною поштою; - знати основні методичні прийоми використання інтернету.

     Самоосвіта.Тема. Впровадження інтерактивних методів і прийомів в організації навчально – виховного процесу дошкільників

     В роботі використовую такі інноваційні технології : Технологія інтеграції Застосування творчих здібностей в різних сферах життєдіяльності Ігрова технологія – ТРВЗ Розвиток креативності Проектна технологія Розвиток в дітей мислительних здібностей, прогнозувань.

Похожее изображение

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Июль 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Друзі сайту